• 23/03/2021

Διαφημιστικές ενέργειες


Συγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες καθώς και ενέργειες προβολής προϊόντων σε χώρους καταστημάτων υπάγονται σε τέλος διαφήμισης 2% υπέρ ΟΤΑ. Ενέργειες όπως η ανάρτηση επιγραφών σε δημόσιους χώρους, τοποθέτηση προϊόντων σε ειδικά σημεία και ράφια καταστημάτων, ανάρτηση stands με την επωνυμία της επιχείρησης, διανομή δοκιμαστικών προϊόντων ή φυλλαδίων στο ευρύ κοινό, ημερολόγια ή άλλα δώρα (π.χ. αναπτήρες, μπλούζες κ.λπ.) που φέρουν το λογότυπο της εταιρείας. Διευκρινίζεται ότι οι δαπάνες για επικοινωνιακό έντυπο υλικό προς συγκεκριμένους πελάτες και συνεργάτες, όπως τιμοκατάλογοι, επαγγελματικές κάρτες κ.λπ. δεν υπάγονται στο τέλος. Ο λόγος είναι ότι το υλικό αυτό δεν διανέμεται ανώνυμα στο ευρύ κοινό αλλά εξυπηρετεί τις επιχειρηματικές σχέσεις της επιχείρησης με γνωστά και συγκεκριμένα πρόσωπα. Για τον ίδιο λόγο δεν υπάγονται σε δημοτικό τέλος και είδη ένδυσης με λογότυπα της εταιρείας τα οποία χορηγούνται αποκλειστικά στο προσωπικό. Υπόχρεος απόδοσης του τέλους είναι ο διαφημιζόμενος. Καταληκτική ημερομηνία απόδοσης είναι η ημερομηνία υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος. Η καταβολή του τέλους αποτελεί προϋπόθεση για την έκπτωση των σχετικών τιμολογίων εξόδων (ΠΟΛ 1113/2015).

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

espa 2014-2020