Πρόκειται για υπηρεσίες που απαιτούν διαρκή ενημέρωση γύρω από τα νέα δεδομένα, καθώς και συστηματική οργάνωση, τήρηση αρχείων, άριστη διαχείριση του χρόνου, χρήση ορολογίας, σωστή χρήση της επικοινωνιακής γλώσσας με τις δημόσιες υπηρεσίες και τους φορείς, κ.ά. Όσες περισσότερες δεξιότητες διαθέτουν οι άνθρωποι που χειρίζονται τα λογιστικά και φοροτεχνικά θέματα, όπως η υπομονή, η εγρήγορση, η ενσυναίσθηση, η επικοινωνιακή δεινότητα, η αντιμετώπιση του έντονου άγχους και της εξωτερικής πίεσης, τόσο καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνουν. Στην Γεωοικονομική Ε.Π.Ε. είμαστε υπερήφανοι για την ομάδα συνεργατών μας κι εσείς έχετε λόγους να μας εμπιστεύεστε. 

•    Μηχανογραφημένη τήρηση και ενημέρωση βιβλίων β’ και γ’ κατηγορίας όλων των νομικών μορφών (Α.Ε.- Ε.Π.Ε.- Ο.Ε. - Ε.Ε.-Ατομικές).
•    Ολοκληρωμένη τήρηση λογιστηρίου στην έδρα της επιχείρησής σας ή στα γραφεία μας.
•    Διεκπεραίωση γραφειοκρατικών εργασιών και συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, Επιμελητήρια).
•    Προγραμματισμός και έλεγχος όλων των φορολογικών υποχρεώσεων.
•    Προληπτικός έλεγχος όλων των φορολογικών αντικειμένων της επιχείρησής σας.
•    Φοροτεχνική υποστήριξη εταιρειών και έλεγχος της εναρμόνισης τους με τη φορολογική νομοθεσία.
•    Σύνταξη φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος και υπολογισμός φόρων.
•    Παροχή φορολογικών συμβουλών σύμφωνα με τον τομέα και το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται η κάθε επιχείρηση.
•    Αντιμετώπιση φορολογικών ελέγχων και διευθέτηση φορολογικών εκκρεμοτήτων.
•    Στατιστική παρακολούθηση και ανάλυση των οικονομικών δεδομένων της επιχείρησης παράλληλα με την εβδομαδιαία ενημέρωση των πελατών μας σχετικά με την πορεία της επιχείρησής τους.
•    On-line σύνδεση με το TAXIS-net και χρήση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του.
•    Σύνταξη οικονομοτεχνικών μελετών.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

espa 2014-2020